6 בחורי ישיבת ברסלב סיימו ש"ס ב'בין הסדרים' | תיעוד ממעמד הסיום

    נתי קאליש No Comments on 6 בחורי ישיבת ברסלב סיימו ש"ס ב'בין הסדרים' | תיעוד ממעמד הסיום

    בהשתתפות הגרי"ש קנייבסקי שליט"א שאמר את קדיש סיום הש"ס וכ"ק אדמו"ר מזוטשקא שליט"א שנשא דברי ברכה, התקיים מעמד 6 סיומי הש"ס שנלמדו בהתמדה בשעות בין הסדרים על ידי בחורים מצטייני ישיבת מוהר"ן – ברסלב בבני ברק | גלריה

    שמואל שנקר צילום: שמואל שנקר
    20:23
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on שרים וח"כים תוקפים את המינויים בצה"ל: "אין מנדט"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ברגשי שמחה של מצוה חגגו בישיבת מוהר"ן דחסידי ברסלב שבראשות רבי עוזיהו אלכורת שליט"א, 'יומא טבא לרבנן' עם שמחת שש (!) סיומי הש"ס שנלמדו ונהגו בהתמדה נפלאה בשעות בין הסדרים על ידי בחורים ממצטייני הישיבה.
     
    ע"פ הנהוג בישיבה, מתרגלים הבחורים לנצל את שעות בין הסדרים ויומי דפגרא בשינון ולימוד הש"ס כולו, וזאת על בסיס מאמרו של הרה"ק רבי נחמן מברסלב זי"ע כי מי שמסיים את כל הש"ס שורה עליו 'צלם אלוקים'.
     
    מעמד בלתי נשכח היה בשנה שעברה, בחורף תשפ"א, עת זכו מספר תלמידים לסיים את הש"ס במעונו של מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי זצ"ל, שהאציל מברכותיו על תלמידי הישיבה.
     
    השנה, לאחר הסתלקותו, סיומי הש"ס נחגגו בישיבה במעמד כביר, כאשר לאחר סיומי הש"ס נאמר הקדיש הגדול ע"י בנו וממשיך דרכו של מרן זצ"ל, יבדלח"א הגרי"ש קניבסקי שליט"א.
     
    לאחמ"כ נשמעו דברי חיזוק וברכה ע"י אורח הכבוד כ"ק אדמו"ר מזוטשקא שליט"א, שהעלה על נס את הקידוש השם העצום עם 'רוב מנין' של מסיימי הש"ס, ודרשת נשיא הישיבה הרב עוזיהו אלכורת שליט"א שאף העניק תעודות הצטיינות ומתנות יקרי ערך לחתני התורה.
     
    המעמד ננעל בריקודים של שמחה טפח למעלה מן הקרקע, גם על שמחת גומרה של תורה, אך בנוסף ובעיקר עם שמחת ההתחדשות וההתחלה של עשרות בחורים נוספים שגמרו אומר גם הם לנצל את זמני הפנאי בלימוד ושינון כל הש"ס.
    צפו בגלריה מאת הצלם שמואל שנקר:


    0 תגובות